- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 6 mars 2014

Sjukling?

Gomorron!

Sliten igår morse och sen kom smällen på jobbet med ont i bihålorna och början till förkylning. :(

Igår kväll var jag dum nog att ta nässpray innan jag skulle sova vilket inte var så smart med smärta i bihålorna.. Ni förstår inte hur ont det gjorde!! När smärtan äntligen lagt sig så blev det slem i öppningarna mot munnen så jag omöjligt kunde andas, varken genom näsa eller mun. Gårdagskvällen var ett rent helvete..  Vet inte vilken tid jag äntligen lyckades somna men det var sent..

När klockan ringde imorse så kände jag mig bättre, snorig men inte farligt och smärtan i bihålorna var betydligt bättre. Trött i kroppen men inget ont i hals eller direkt försämrat allmäntillstånd. Smart tjej gjorde ändå rätt och somnade om istället för att ge sig ut att motionera. :) Blev en kort sväng med Leon bara så han fick komma ut lite innan jag åkte till jobbet.

Vi får se hur det hela fortskider under dagen, känns allt bra blir det gymet i eftermiddag annars så vilar jag. Hoppas för allt i världen att kroppen kan göra sig av med detta fort, vem vill ligga hemma hela helgen..? :(


Ha en fin torsdag!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar